Börjar lite smått

Börjar lite smått att förstå mig på den här sidan nu=)) Hoppas Åsa snart kan hjälpa mig så den blir riktigt nice=)

Maya har fått sin första tand=)) sötnosen..=)

Idag har jag haft min värsta morgon på länge Maya höll på o kronglade som bara den från halv fyra kvart över sex typ skrek hon så högt att hampus vaknade stackarn så de vara bara att gå upp för min del.. va trött o hade jätte ont i ryggen.. sju typ somnade maya om... ja o Hampus gjorde inte så mycket... halv elva tog jag med barnen o gick ut tll emma o erika o deras barn... blev en kort stund men de va som skönt att komma ut... sen va de de vanliga äta o söva ner barnen... jag somnade en stund också... vid halv fem tog jag med Hampus till Mia..=) mycket trevligt=))

I fredags va jag på tjejkväll med Ida Grete Julia o Anneli<3 de va super kul mysigt =))<3 måste göras om snarast...=)) käkade tacos o kladdkaka snackade som aldrig förr..=) halv två gick vi på pubben =) nödvändigt?=) haha.. a men de va kul de med...=)) va så trött hela lördagen... usch.. men men de va de värt=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi kanske kan fixa det i morgon ;)

2009-11-22 @ 23:45:07
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0