augusti 2008

söndag 31 augusti 2008

Idag 1/9

Idag flyttar jag=)!!!! De ska bli så skööönt=)!! nööjd=)!! Men får inte internet förns i morgon så skriver inget ikväll=)) får skriva i morgon.. o ta massa bilder på läenheten=)!

Natten har varit så där hampus har varit vaken lite då o då inte för att han gör så jätte mycet väsen av sig men han rullar runt o har sig.. efter som att vi sov i cajsas lilla säng inatt så va de svårt att sova efter som att han typ rullade o klättrade på mig=)!

A ska väl packa ihop datan o lite små skit som är kvar...
Upplagd av GöLLaN kl. 22:58 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

i morgon

Ja i morgon har jag min egen lägenhet de känns bra=)! men hade kännts enu bättre om mannen jag älskar kunde vara med o dela den med mig men så är de inte o kommer förmodligen aldrig bli så heller=(!!

har fylt ett lass nu iallafall kommer få fylla ett till i morgon.. efter att vi har lämat de första=)

Hampus han lär sig nya saker hela tiden de bästa som finns nu är att lägga sig på golvet o sätta sig upp och så är de skit kul att försöka krypa men de går typ bara bakåt=)! haha... Han är så underbar varje gång jag tittar på han så ler han jag blir full av kärlek... Nu så är jag inne i en sån där period att jag blir lessen för allt så när han ler o kramar mig så gråter jag... Allt går så fort han va nyss en plutt som inte kunde göra nånting... vart tog tiden vägen?! Kommer så väl ihåg när han kom ut o han va så fin de va verkligen en hampus de första ja sa va han ser ut som en hampus...=)! Nicke han såg mäst lost ut... förståligt efter allt krongel.. Han va verkligen helt underbar under förlossningen under hela tiden va så inponerad.. är en idag.. Han va verkligen de bästa stödet ingen annan hade kunnat göra de bättre... att behålla lugnet så bra som han gjorde tror jag inte många hade klarat.. Ja gud vad ja älskar den människan.. Han är en underbar människa men han vet inte om de .. när de blir fel så vet han inte hur han ska göra.. då blir de fel i onödan.. men de löser sig ganska snabbt.. han är snäll, fin, omtänksam ... de bästa efter hampus som har hänt mig... NICKE JAG ÄLSKAR DIG O BRYR MIG OM DIG !

Tjejkvällen igår va rolig=) blev lite jätte full=) men de får man ibland=)! haha.. dom andra var inte så nyktra heller så =))! ...

Lääängtar tills i morgon vill sätta igång o placka in allt o få upp tavlor ja men allt.. sen är de bara att köpa lite möbler som saknas när jag har råd..=!

Snart kommer Annelis andra bäbis=)) inte alls långt kvar... oså ska jag få en kusin i december.. =) Sen finns de en till bäbis på G men jag vet inte om jag får skriva de här.. de är lite hemligt fortfarande...=)!


Jaha nehe ska nog göra mig en macka,..

SAKNAR ER CARRO REBECKA EMILIA ANNELI FOFFA NICKE


God Natt o sov gott sen alla...<3<3<3<3
Upplagd av GöLLaN kl. 12:16 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

Bakis flytt

Fan mår inge bra idag .. hade tjejkväll med Malin Johanna o Emilie igår.. JA de va jätte kul o full blev jag ... Ja får sota för de idag.. mår inge bra alls.. oså ska jag flytta i morgon så jag måste packa idag.. Hur ska jag orka de?!! Hoppas mamma kommer med Hampus sent... Så ja hinner..=)! Saknar han jätte mycke vill krama honom..! Han är allt... Allt allt...
Upplagd av GöLLaN kl. 02:29 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 29 augusti 2008

Usch!!!


En vän till mig ringde förut o va jätte lessen kände mig så handlingsförlamad när jag sitter 60mil bort..=(( usch.. men ja vad gör man försöker ta de på telen fast de blir ju inte samma sak men ja fanns inte så mycke annat att göra...


Idag har jag haft en jätte sur son så ja han inte göra så mycke idag som jag tänkt.. men han iallafall åka med Johanna till marieberg vilket va jätte bra hittade ett par skor som jag ville ha förra vintern men tyckte att dom va för dyra (700kr) de ville ja inte ge men idag så va de REA jätte REA idag kostade dom 124kr=)!! de tyckte jag va skit bra=)))

Igår gjorde jag också ett fund va på utförsäljning oså fick man en gratis sport bH om man fyllde i ett papper så jag o mamma gjorde de så mamma tog en Bh till mig o jag tog också en till mig den ena hade kostat 430kr.. den andra stog de inge pris på oså hitta jag ett linne som hade kostat 380kr o kostade bara 50kr=)!! Mycke bra=)!!

I morgon är de tjejkväll=)) De ska bli kul.. mamma ska ha Hampus...

PÅ MÅNDAG FLYTTAR JAG=))) LÄÄÄÄNGTAR... S


Hoppas på att min lite smått ledsna vän ska komma på Onsdag... Tror de är bra o komma bort en stund.. Kan hjälpa dig med lillen så du får ta ett lugnt skönt bad elle gå ut o gå eller vad du vill göra...


Jaha nehe snart kommer bror min o Malin...=) Just de fick tre paket av malin ett paket va som hej då paket ett va inflyttningspresent o en va födelsedagspaket fick en bärsjal en bok o en väska.. Skit nöööjd=)!! TACKAR MALIN... Fast jag hade sagt att jag inte ville ha någe efter som att jag alltid får massa saker är de inte att hon kör mig så är de mat elle ja massa annat också...

Jsut de ska lägga in en bild på hur jag hittade hampus idag efter att han hade sovit förmidda...
Upplagd av GöLLaN kl. 11:42 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 28 augusti 2008

Två År<3

Idag har jag o Nicke varit tillsammans i två år<3 fan vad tiden går fort?! Känns inte som att de va så länge sen... Ja kärleken håller i=) upp o nergångar har vi haft men vi har alltid hållt kvar=)

Hampus har även NAMSDAG idag<3
Upplagd av GöLLaN kl. 23:25 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 26 augusti 2008
25 frågor om dig själv.

Röker du ?¨ja
Snusar du ? ne fyy
Skolkar du ? nja de är svårt utan ATT gå i skolan
Gör du frukosten själv ? Ja
Har du suttit i rätten ? Ja
Har du slagit ner någon ? ja
Har du pussat någon av samma kön ? Ja.
Har du varit på strippklubb ? ne men de verkar coolt
Vad gör du när du blöder näsblod ? lägger mig ner o sätter in papper
När grät du senast ? I morse kollade på någe på Tv
Vem kan du prata om allt med ? Nicke
Har du solglasögon ? ja har ett par men anvönder dom inte så mycke
Skriv en mening på engelska ? i love you Hampus

Vem pussade du senast ? Hampus
Vem kramade du senast ? Hampus
Vad är din högsta önskan just nu ? Komma på vart jag ska bo?!
Vad heter den hårspray du använder? Wella
Vem gillar du ? de finns många
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Svart.
Har du string på dig just nu ? ne
Känner du någon som heter Niklas ? Ja
Har du bärbar data ? Ja
Är du blyg ? Ja ibland
Vad tänker du på just nu ? Vart jag sak bo?


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Armar.
Bruna,blå eller gröna ögon ? Blå
Långt eller kort hår ? Kort
Charmig eller rolig ? Lite av båda.
Röker eller snusar ? spelar ingen roll
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Jag vet inte riktigt?
Hur stor betydelse har kläderna ? nja
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja
Gillar någon annan dig just nu ? Ja

HAR DU

Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Ja
Varit med om en bilolycka ? Naj inte vad jag kan komma på
Klättrat på berg ? ne

ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Blått.
Regn eller snö ? Snö
Ull eller bomull ? Ull..
Rosor eller tusensköna ? Rosor,
Vår eller höst ? Vår
Historia eller vetenskap ? Historia
Matte eller engelska ? Matte


ÖVRIGT

Svär du för mycket ? Jaa
Vilken låt lyssnar du på just nu Skin
Hur är vädret just nu ? Regn och rusk!
Vart skulle du vilja åka ? Bulgarien
Vill du ha barn ? Ja ett till
Isf vad skulle dom heta ? Hampus heter den ena om jag får några fler får jag se vad de blir för namn=)

SENASTE SOM DU

Träffade ? Pappa
Pratade i telefon med ? Nicke<3
Sov tillsammans med ? Hampus
Upplagd av GöLLaN kl. 05:20 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Saknar

Saknar min älskling så mycke tänker på han hela tiden försöker att ha så mycke att göra hela tiden så jag inte hinnet tänka men ja sanningen är att jag överväger att flytta tillbaka.. Funderar på vad jag gör här när mitt hjärta är 60mil bort! Hampus han mår bäst av att ha sin pappa nära jag mår bättre med han i min närhet.. De är skönt att vara här också där man har alla men samtidigt så är inte min familj hel här! Ja jag vet inte funderar o funderar.. Usch vilket dilemma... Men ja får se hur de känns när jag fått lägenheten o allt.. känns de så här fortfarande då. då har jag ju mitt svar...

HAr varit till affären idag o handlat gröt välling o mat åt hampus blev också en kyckling baguett till mig själv=) Nöjd=) de är ju så gott=)!

Ne ska la städa undan lite här har stöckat till de ganska duktigt letade efter Hampus skor förut så ja jag rörde runt hela huset på kuppen.. men jag hittade dom=)! så de gav ju resultat=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 05:11 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 25 augusti 2008

Nöjd=)

Sov hoss mamma inatt,, och Hampus sov från 19.00-07.30=)) de va sååå skönt... Har varit på stan idag tog ut pengar efter som att mitt bankomatkort inte funkar.... Hade med mig Donna o Hampus Donna va jätte duktig.,=)) så nööjd.. sen efter lite träning med donna på stan gick vi hem vid två kom malin o hämtade donna.. oså kom mamma o emma hem så åkte vi till IKEA<3 Handlade massa saker som man måste ha när han ska bo själv lämnade ju massor till nicke så har inte så mycke sj=) elle ja nu har jag de=))handlade ny matstol till hampus en blå=) kista till hampus så han kan ha alla sinar saker=) klocka til väggen stekspadar o sånt dära.. tallrikar glass papperskorgar durkslag.. massa mer kommer inte ihåg riktigt o allt ligger kvar i mammas bil så kan inte kika heller,,,=) sen drog vi till jysk handlade halkskydd till badkaret o kuddar till soffan... 105 kr gick de på de va REA<3=) väntar på att malin ska komma med donna..

kanske uppdaterar mer sen <3
Upplagd av GöLLaN kl. 10:01 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 23 augusti 2008

Förkyld 24/8

Hampus har blivit förkyld vilket har gjort att de inte har blivit så mycket sömn.. stackarn han vet inte vad han ska göra för att de ska vara bra... men men hoppas de blir bättre snart...


Igår var jag barnvakt ett tag åt Emma o Cajsa så vi gick till lekparken sen till Malin sen åkte vi nånstans o va ute o gick med hundarna .. jag kan säga att vagnen min är grym de va teräng på vissa ställen men vagnen klarade de va två gånger jag oo malin fick lyfta den=))


Den 29/8 har jag o Nicke varit tillsammans i två år=) Vem har namnsdag då?! jo Hampus de tycker jag är lite fränt=)! ne nu ska jag lägga in bilder i bilddagboken..=)
Upplagd av GöLLaN kl. 21:47 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

HEj hopp


Igår va jag först till Ida o Johan en sväng sen kom malin o hämtade mig efter en timme typ ... när vi kom till Kumla gav jag hampus mat hämtade donna malin hämtade sina vovvar så gick vi mot kumla centrum satte upp massa lappar sen gick vi en annan väg hem lappade enu mera=)) Malin bjöd även på mat där i mellan de va så gott=)) Tack tAck... Idag ska vi till Jennie o käka..=) mums riktig mat=)) Sen får vi se om vi ska lappa mer sen i efter midda=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 01:20 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 20 augusti 2008

God Morgon 21/8

Morgonen började kvart i 8 =) ja jag var pigg men när jag tog upp Hampus insåg jag fan vad kalt de är... så jag la hampus brevid mig i sängen så mös vi en stund.. tror han frös lite också utan täcke=)! Gick ner efter tio min elle så satte på honom ett par byxor iallafall o bytta blöja gav han VÄLLING=)) JAAA han drack upp hela flaskan så nu är jag nöjd=)) hoppas han fortsätter dricka välling nu innan har han bara kastat iväg flaskan om de har varit välling istället för ersättning =)) så nu håller jag tummarna=)) Bättre med välling en ersättning-.. de är både billigare o mer mättande med välling! när han hade druckit upp de va de dax att tvätta honom borsta tänderna klä på han odentligt så de blev de Malin köpte åt han igår=) Nu sitter HAmpus på golvet han vill inte sitta i gåstolen längre=)) han ska klättra på allt... Jag sitter här o bloggar lite medans han roar sig själv... Johanna kommer hit idag=)) ska bli så kul o umgås med henne hela dan=)!! vi tycker om att göra typ samma saker=))

Penny är i slovenien hos sin mormor o morfar.. hoppas de är varmt o sköönt=))

ne nu ska ja nog ta en cigg o dricka mer vatten... tror urinvägsinfektionen är på G att hälsa på! mindra kul....

Puss o Kram
Upplagd av GöLLaN kl. 23:27 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

Dagen


Morgonen började klockan 8 gick ner bytte blöja på hampus gav han mat sen gick vi ut med Donna gick hem o lämnade henne sen ut till lekparken.. men Hampus va absolut inte på humör för de.. så vi var bara där i 20min typ så gick vi hem o pyssla lite kollade på nanny akuten ringde Malin SKulle följa med henne till affären i Hallsberg hon skulle jobba en liten stund o jag skulle ha hundmat åkte dit Lisa gick med mojje till vetrinären jag o Malin bar in massa hundmat gick run i kikade lite på alla djur o djursaker Malin hade massa kunder så jag roade mig själv där=) sen vaknade hampus så då gick jag runt med honom en runda i affären efter en timme typ kom Lisa tillbaka så då åkte vi hem inhandlade hundmat ben 10kilo hundgodis kort koppel ja de va de tror ja..=)) sen åkte vi till Theres i Askersund o kollade in hennes barnbutik fanns massa fint.Malin handlade Jeans tröja vanthållare o en reflex åt hampus. men jag hade inte så mycke pengar s¨å ska lätt åka dit en annan gång när ekonomin tillåter=) efter de köpte vi glass sen åkte vi hem malin sprang in på sko affären i kumla o hittade ett par adidas skor till Hampus dom va jätte fina=)) sen åkte vi till Malin hämtade hennes hundar så gick vi till mig o hämtade Donna o mat åt Hampus sen till Malin igen gjorde mat där åt oss o hampus sen fettade vi in alla koppel mitt började bli så tortt så malin tog sina också=)! sen gick vi på långpromenad de va så sköönt=)) Men hampus va grinig på slutet men de gick bra..=) Nu sover han som en stock=)) Gullet ,,,
Upplagd av GöLLaN kl. 11:19 3 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 19 augusti 2008

20/8 Älsklingen min

Idag fyller min älskade Nicke 20år=)<3 så nu får han gå på systemet=)<3 GRATTIS HJÄRTAT<<3 <3


fan ska börja skriva datum igen=)de står ju den 19 på den här inlägget fast d är den 20
Upplagd av GöLLaN kl. 23:58 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

Livet

Sitter och funderar på hur mitt liv kommer bli? de har ju inte alls blivit som de va tänkt.. Klagar inte de är till de bättre=) Men undra vad jag gör om fem år? har jag fler barn? vad jobbar jag med? hur ser jag ut? Ja men allt!

Idag har jag varit o träffat Penny=) de va mycke trevligt va hos henne en stund sen upp på stan o kollade lite.. sen drog ja hem till IDa o Johan o väntade på att Malin skulle hämta mig .. os¨å kom hon oså äkte ja hem sen har jag inte gjort så mycke...
Upplagd av GöLLaN kl. 12:38 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 18 augusti 2008

Natten 18/8

Natten har varit hur bra som hälst Hampus somnade vid sju igår kväll o vaknade 09.00 i dag=) såå sköönt..

Idag är de en månad kvar tills jag fyller år=)) två veckor kvar tills jag flyttar==)!

ne ska byta o klä på Hampus nu..=) skriver mer senare
Upplagd av GöLLaN kl. 00:22 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 17 augusti 2008

Går dagen


Först på morgonen så gjorde jag i ordning hampus sen mig själv sen gick vi ut med donna va ute i nästan två timmar=) skönt va de... Sen kom vi hem då va hampus trötter så han somnade när han vaknade gick vi ut igen med alla hundar o malin oså bestämde vi oss för att åka till Närkes Kil o bada där.. Så hem o packade sen åkte vi .. åkte förbi marieberg först o köpte ett regnställ till Hampus.. tycker han behöver de efter som att vi är ute så mycket i alla väder... sen iväg till närkes kil.. de va en liten bit att gå från bil till stället vi skulle vara på så jag hade hampus i bärselen de skulle aldrig gått o köra vagnen där..=)Hampus tyckte de va jätte kul o sitta där bland alla kottar stenar jord =)) Smaka på allt skulle han också göra=))! Hundarna hade jätte kul där vid vattnet=)!! Malin badade jag fega ur..!! Sen åkte vi hem efter två timmat typ tror ja.. Duschade sen gick jag till Malin o hon bjöd på plankstek=) de va super gött=)) första gången jag äter de.. Malin drack lite vin o jag drack några öl=) de va så mysigt o trevligt.. så nöjd med hela dagen...=)! Sov där inatt också ville inte väcka Hampus för att gå hem menar de är ju typ 2min i mellan=)!! hahah.. Kändes meningslöst!!! I morse när jag skulle gå hem så låg ju DOnna inne i Malin o Roberts sovrum så jag vågade inte öppna o hämta henne.. så hon är kvar där... Får se när dom vaknar så jag kan hämta henne=))!!


Idag ska jag till morbror min o kolla massa möbler hoppas han har något jag vill ha=) Han har ju mäbler som är j'ätte fina lite så där för fina för min smak... men något hittar jag nog=)!


Ne nu ska jag glo vidare..=)
Upplagd av GöLLaN kl. 02:47 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 15 augusti 2008
Alla tjejer svara på detta inom 40 minuter,
annars kommer det hända någonting ni inte vill ska hända..


Kärleken:
Har du hittat den rätta killen? Jajamensan<3
Har du en kille just nu? Jaa=)
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? Me Like
På rumpan? Klart
På brösten? gärna
Kyssa dig på halsen? Absolut
Kyssa dig på munnen? Mys
Kyssa dig på kinden? jupp
Gillar du någon? klart man gör
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? Har en nu
Vad heter personen du gillar? Många Men Absolut mäst är Hampus

Skolan:
Går du i skolan? Ne..
Har du någon gång skolkat? HAha ja=)
Har du varit i skolan idag? nej.

Annat:
Hur mår du just nu? Trött o ont i huvudet
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? aa
Har du piercat dig?aaa
I så fall, vart? Tungan örat näsan

Telefon/mobil:
Vem ringde du senast? Nicke<3
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Pappa
Vem sms:a du till senast? Pappa

Övrigt:
Är du hungrig just nu? Ne
Vad är klockan nu? 23.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg, Extrafilm, hotmail, Msn

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Idag=)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Idag=)

Övrigt:
Gillar du punk-stilen? Ibland, om man bär den rätt
Har du sminkat dig idag? Nej
I så fall, vad för smink?
vad har du på dig för trosor just nu? Hotpants
Hur ser dem ut? Vita
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Vadå vad för nån`?!=)
Hur ser den ut? ljusgrön med lite grejer på=)

Musik:
Lyssnar du på musik just nu? Fjärde världen- Maskrosbarn
I så fall, vilken låt för tillfället? Fjärde världen- Maskrosbarn
Vad gillar du för musik? de mesta.

Kläder:
Har du fler än 4 linnen? aa
Har du fler än 3 jeans? neee
Har du fler än 5 tröjor? aa
Har du någon märkes väska? ja PUMA=)
Har du ReStErÖdS-trosor? ???
Har du en vit bh/topp? aa
Har du en svart bh/topp? aaa
Har du märkes jeans? nepp
Har du märkes tröja? Ja
Var brukar du handla kläder? REA

Smink & Hår:
Använder du mascara? Klart
Andväder du Wax? no no
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? ibland
Använder du mouse? Ibland
Använder du deodorant? varje dag
Använder du skiinspray? nej
Använder du parfym? Jajamensan
Använder du ögonfransböjare? Aldrig
Använder du täckstift? nej
Använder du läppglans/läppstift? nej nej
Använder du brunkräm? Aldrig
Använder du rouge? Nopp
Uppsatt eller utsläppt hår? Uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej.
Duschar du varje dag? oftast.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej.
Smörjer du in hela kroppen varje dag? nej.
Målar du naglarna? ne
Upplagd av GöLLaN kl. 14:05 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Lena=))



Igår va jag först barnvakt åt Emma på dan sen kom Lena o Johan o hämtade mig=) Lena är här från Jönköping=)) så åkte vi till Ida o Johan käkade gott o snackade massa skit sen tog jag Jolene o Hampus o satte dom i badkaret=)! de tyckte dom va skit kul=)!! hahah... Va inte hemma förns 00.15 inatt... men men ibland får de faktist bli sent.. spec när de är fin besök här=)!! Idag är jag barnvakt hela dagen hela kvällen... så jag ska la inte göra så mycket tror ja..!!
Upplagd av GöLLaN kl. 03:46 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 13 augusti 2008

Ny mobil, =)


Bilden är på Malin o hampus på hundkursen i måndags=)


Igår hämtade jag min nya tele o de är skit bra=)) hur nöjd som hälst.. de finns stegräknare på den=) hur bra som hälst.. oså kan man se hur många kalorier man har bränt under dagen m.m. gick 19478 steg igår=)!! Va på promenad med Madde Malin Luna tenchu donna o mojje igår kväll de va kul o skönt... =)) Hampus va hemma o sov så de va skönt o slippa dra med vagnen=)!! Han har sovit jätte bra inatt..=) han somnade hakv 8igår kväll o vaknade sju i morse..=)!! fast jag är skit trött iallafall men de va nog för att jag la mig brevid honom o halvslumra när han åt=)!! Dumt av mig vet ju att jag blir skit trött om jag göra så=)! men men.. Idag blir de en lugn dag tänkte städa mitt rum och skura kylskåpet=)!

Har en saknade efter Nicke som är skit jobbig nu... Vill hålla om honom vill höra han säga jag älskar dig vill bara ha han här i närheten...

Drömde om Emilia inatt drömde att jag kunde trolla så jag trollade tillbaka oss alla i tiden så hon fick ha bröllopet en gång till jag trollade så att allt som Emilia inte tyckte va bra.. blev bra=) hon va supernöjd=)!! hihihi knepiga drömmar man kan ha=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 23:21 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 12 augusti 2008

Natten

Natten har varit hemsk,,, skrik o skrik o lite mer skrik.. jobbigt värre men men... vad gör man??!! Ska snart med Malin till Kumla.. .. sen ska jag la inte göra så mycket tror ja... ganska fattig så får la städa lite kanske=)))!!! SNart flyttar jag jag lääääääääääääääääängtar=)) ne nu ska jag göra mig o hampus klara inför promenaden till Kumla..=)!!
Upplagd av GöLLaN kl. 00:28 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 11 augusti 2008

hundkurs, mamma, kärlek


Sov hos mamma inatt de va mys... så skönt o träffa mamma och känna att man trivs att hon inte är så grinig längre.. UNDERBART..=) På dan idag va vi till mormor o käkade de va så gött=)) sen gick jag Emma Hampus o Donna från mormor till häktet o mötte upp pappa sen drog vi oss hem slängde i Hampus lite käk bytte om till bra kläder in med alla i bilen sen iväg på hundkurs.. Vi lärde oss att kampa på rätt sätt de va skit kul men fick ont i arm muskeln på en gång typ sträckte den så pappa fick kampa dom sista gångerna men de funka de med.. de va intressant så nu ska jag träna in de så de blir rätt=) TACK TACK MALIN FÖR ATT DU PEPPAR MIG.. de behövs=)) Känner mig så nöjd... De jag va så inponerad av va att pappas bil med Donna i stog typ en meter från där vi kampade o när Donna satt i bilen o de va en annan hund ute o kampa sa hon inte ett ljud.. SÅ STOLT!=))


Ja livet känns så underbart nu jag börjar bli taggad igen när de gäller Donna...
De är jätte bra mellan Nicke o mig.. Hampus är underbarast... snart flyttar jag.. ALLT känns bara bra... Men en som ska ha så många tack för både de ena o det andra är Malin... Du har hjälpt mig med Donna du har hjälpt mig med mig själv.. du är så underbar...


JUST DE HAR EN MOBIL NU EN SKETEN EN MEN HAR BESTÄLLT EN NY FÅR SE NÄR DEN KOMMER=)) MEN HUR SOM HÄLST DE GÅR ATT FÅ TAG I MIG IALLAFALL=))bilden är på den jag har beställt=)
Upplagd av GöLLaN kl. 13:19 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 10 augusti 2008

INGEN MOBIL

MOBILEN MIN DOG IDAG SÅ DET GÅR INTE ATT FÅ TAG I MIG NU.. TÄNKTE JAG SKRIVER DE HÄR SÅ INGEN TROR ATT JAG HAR DÖTT=))
Upplagd av GöLLaN kl. 12:29 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 9 augusti 2008

Hemma igen






Ja nu är man hemma igen känns både skönt o ensamt... saknar nicke massa massa... men men nicke kommer ju hit i sep=)) Hade de bra i Östersund hade veljat träffa folket runt Myrviken lite mer men men... Lägenheten va jätte fin som Foffa Affe o Nicke bor i,.. Hemska tapeter i hallen bara men annars så...=))kom på fredan o på lördagen va de möhippa för Emilia=)) haha de va skit kul.. Full o glad blev jag.. hon fick tvätta bilar för tio kronor styck sen drog vi till stan dör fick hon sälja massa saker sen va de dax för bowling sen käka sen puben sista men inte minst vblev de fröjdholmen=)) hade jättte kul=))helgen efter va vi till Nickes mormor o morfar de va jätte kul=)) träffade Gunnar o Rune där också...=) kul o se lite Örebroare vi va på nån marknad de va trevligt men man märkte att man inte va där ifrån alla glodde o viska=)) haha... hampus badade i sjön där också...=) sen på kvällen åkte ja Nicke o Foffa ånäset o badade de va SVIN kalt... men i kom vi alla tre.. när vi hade badat klart kom nickes morfar sven gunnar o rune så gick vi o tog en öl.- o Gunnar beställde en pizzabit också när han fick de sa han på ett skämtsamt sätt att han tyckte att den va lite och att han borde få billigare öl nästa gång då blev han som servera skit arg o tog gunnars öl o sa till han att gå därifrån...!! MYSKO människa.. så dit ska jag aldrig mer gååå-... på söndagen åkte vi hem... på måndan åkte jag till Kövra va där till på Onsdag badade solade hade de allmänt gott=)) carro barnen va ner o bada med oss också==) Mys=) Onsdagen kom Nicke o Jpnas o hämtade mig o Hampus oså åkte vi till stan.. de va la ganska lugnt där några dagar va till stan men annars så... iallafall va ja kan komma ihåg=)) sen på söndagen va de dax att fara till kövra igen då vi skulle på bröllop på måndagen=)) Bröllopet va hur fint som hälst=)) blev tårögd när jag såg emilia =)) Ja fångade brudbuketen=)) o jag som inte ska gifta mig=)! aja=)) de va god mat o Hampus åkte hem då va de fest full som en kastrull blev jag o jag kan ju säga att jag va inte ensam "host"Maria o carro"host"=)) hahah kom till Kövra modde illa ner försökte spy men de gick inte så gick jag upp igen oså ner sen upp oså säger Nicke men lägg dig nere i badrummet de blir bättre de .. ja dum som jag är gjorde ju de o vaknade sex på morgonen av att Pekka skulle på toa innan han gick till jobbet=)) hahaha...=)) Resten av dagarna va mys.. =)) nu är man hemma resan gick bra fast Hampus va vaken typ hela resan... de va några som inte fatta att de va ett nattåg så Hampus tyckte att dom va jätte intressanta=))!! hhaha... Idag har jag o Hampus varit o grattat Penny hon fyller ju hela 22År idag=))!! GRATTIS::=))!!! hon har gått ner massor i vikt=)) jätte STOLT över henne=)!!

ne nu ska jag vara lite social med mina systrar som jag är barnvakt åt oså är lilla syster Sandra här också=))<3 <3
Upplagd av GöLLaN kl. 08:51 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 4 augusti 2008

Bröllop

Idag ska jag o Hampus på bröllop min kära vän Emilia ska gifta sig=)) De ska bli så kul=)) Synd bara att jag inte hittade något att ha på mig... så tog de jag hade hemma men va fan de är ju inte jag som ska vara vacker de ä ju bruden=))

Snart är de hem gång till Örebro... med blandade känslor.. Men de ska bli skönt...

Hampus han bara växer o växer o har alla möjliga saker för sig=)) såå söööt=))

Ne nu kan jag inte skriva så mycke mer men skrev ju lite iallafall=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0