April 2009

onsdag 29 april 2009

Ida o Johan

I månadas åkte ja till Åtvidaberg närmare bestämt till Ida Johan Jolene o Evelina=) resan gick bra Johan ida o Evelina hämtade mig i Linköping sen åkte vi till Idas föräldrar där Jolene va va där hela dagen o hela kvällen de va jätte trevligt Hampus ramlade o slog sig ganska s¨å illa på näsan så han ser ut som en boxar lägger ut bilder sen när ja kommer hem... Jolene o Hampus lekte jätte fint ihop.. visst blev dom osams i mellan åt men inget allvarligt.. 90% av tiden lekte dom hur bra som hälst=)) nu är ja hos mamma igen resan tillbaka till Örebro gick bra..=) I morgon ska jag träffa min faster sen ska jag mamma o Hampus till mormor=))

Skriver mer en annan dag orkar inte nu=)!!
Upplagd av GöLLaN kl. 12:35 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 25 april 2009

Fin fint=)

Resan gick ganska bra hit de va lite krongel med tåg o annat men till slut kom vi fram hela=)) Mamma kom o hämtade oss=)) så snäll så bjöd hon på mat=)) sen gick vi o sov typ va helt slut... Igår va ja o hampus med mormor o käkade på stan sen gick vi på stan en sväng mormor handlade en hatt o pussel till Hampus=) sen vid tre kom mamma o hämtade oss så åkte vi till Kumla för att leta sandaler till Hampus men hittade inga tyvärr... Mormor bjöd på fika på Sveas sen körde mamma mig o Hampus till Matte o Johanna de va hur mysigt som hälst grillade o åt gött=)) tog bussen hem vid halv tio.. när vi kom hem va vi döda så vi gick o la oss på en gång nästan-.... Idag har vi varit på sko punkten med mamma hittade ett par sandaler till Hampus inte världens snyggaste men dom satt bra o va lätta att ta på hittade ett par andra först som va finare men dom va så krongliga att få på -.-- Efter de åkte mamma o emma hem jag stannade kvar där för att träffa penny gick o käkade på max sen tog vi en snabbis på IKEA sen till marieberg sen till penny.. va ute me hundar o talade massa... en timme innan jag o hampus skulle åka hem gick vi till kenneth osa hej de va kul att se han=)) precis innan jag skulle gå kom Martin full som en kastrull=)) men ja kul att säga hej iallafall=))!!! kom hem Hampus skit arg för att han vaknade när vi gick in så mamma gjorde han i ordning medans jag åt sen gick ja o la han o nu sover han som en gris... han är förkyld stackarn men pigg som tur är.. Ska ringa Ida i morgon o kolla om de är lugnt att vi kommer fast han är förkyld... tänker på lilla Evelina... a får se vad hon säger..


Nu orkar jag inte skriva mer är så trött...
Upplagd av GöLLaN kl. 13:20 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 23 april 2009

Packad o klar

Ja nu är allt packat o klart väntar bara på att vi ska gå till bussen... ska gå om typ tio min... Hoppas resan går bra nu ..=)) a fram kommer vi ju på någe vis=)) haha..
Upplagd av GöLLaN kl. 00:29 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 22 april 2009

Nu är nästan allt klart=))

Ja har tvättat mellan klockan tre o tio ne hade inte så mycke tvätt men tvättade alla täcken o kuddar så nu är de gjort glömde dock en kudde.. surt.. men men..

Har packat allt jag kan inför i morgon lite grejer som tanborstar oså kvar.. ..

orkar inte skriva känner ja men uppdaterar när jag har tid nästa gång=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 13:38 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

BOrRrrrRing

Usch o fy vilken tråkig dag... Vaknade hade inge lust men nånting satt o läste för Hampus ett tag.. sen ville inte ens han vara med mig=)) haha han va på sitt rum o pilla på i evigheter kändes de som ... Jag satt i soffan o tråkade.. gjorde typ de fram till halv tolv då tog jag mig o kragen o klädde på Hampus o tog med Diva ut.. va ute en halv timme sen gick vi in straxt efter de gick vi till affären tänkte göra en lite finar middag idag efter som att vi åker i morgon... =) Hoppas de blir uppskattat av min älskade sambo... känner mig ny kär=) är de våren som gör de? tycker de känns sorgligt nästan så jag vill gråta att jag ska vara utan honom i tio dagar...


Just de skrev fel igår de är 13månader mellan carros barn inte 11 som jag skrev=) vet inte hur jag tänkte riktigt=))


idag ska jag tvätta mellan 15.00-22.00 har lånat Foffas plupp så jag kunde dubbelboka tänkte jag skulle tvätta alla kuddar o sånt.. Ne nu ska jag skura golven så de blir gjort iallafall=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 05:22 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 21 april 2009

Unga mammor

Idag har jag o Hampus varit på Unga Mammor de va kul många människor där idag=)) Maten vi fick va inte de godaste jag hade ätit men de verkade bara vara jag som tyckte de... Hampus somnade vid halv ett vaknade vi två så då gick vi hem.. gick till affären först o köpt potatis o margaring.. När vi kom hem va jag helt slut o Hampus va mys sugen så vi la oss tillsammans i soffan o bara mös=)) ÄLSKAR MIN SON SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET... hur less jag en kan vara på han i mellan åt är de han som äger mitt hjärta...
Började med maten vid fyra vilket va lite sent skulle göra potatismos men ja va nästan klar tills Nicke kom vid kvart i fem.. de va bra potatis som blev mjuk snabbt=)) eller så va de jag som var smart o skar potatisen i mindre bitaR=) vi käkade sen gick vi till affären nu sover Hampus Nicke är hos Foffa o jag bara sitter här o njuter av tillvaron...

Om 7 veckor högst är jag två barns mamma försöker förstå men gör inte de kan inte förstå att de är så kort tid kvar.. Mysko känns de .. men på ett bra vis.. klart de blit tufft men två små hemma men samtidigt så tycker jag att jag o Nicke har så bra samarbete så vi kommer nog fixa de på bästa sätt.. han ska ju vara hemma den fösta månaden så då hinner ju jag komma in i de hela också o snittet hinner bli bra också på den tiden.. De blir en utmaning visst tror jag att vi säkert kommer bli osams om de ena o andra men med tiden kommer man på vad som funkar bäst för hela familjen... Har ju Carro jag kan ringa o fråga hur dom gjorde=) dom har ju bara 11månader mellan sina..=)


På Torsdag bär de av till Örebro=)) på torsdagen hinner jag inte göra så mycket men på fredan ska ja förmodligen äta midda med Mormor på förmiddan sen tänkte jag åka till Matte o Johanna på eftermiddan eller ja ska se först när de passar att vi kommer =)) men hoppas jag kan vara där hyfsad tid så man hinner umgås=)) på Lördagen ska jag vara med Penny på SÖndag ska jag Mamma Emma o Hampus till G-vik=)) På måndagen åker jag till Ida o Johan kommer tillbaka till Örebro på Onsdagen Torsdag vet jag inte vad jag ska göra kanske åka till Gunnar? Freda ska jag till Pappa Lördag får man se vad som händer Söndagen ska vi åka hem igen...ganska så fullbokat schema.. Men bara jag hinner träffa alla en stund så är jag nöjd sen..=)!


Jaha nehe undrar om jag ska göra något vettigt kanske?=)
Upplagd av GöLLaN kl. 10:47 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 20 april 2009

Hej hopp

Nicke o ANders=)
MOR O DOTTER
BRUDPARET HAR SAGT JA TILL VARANDRA
ERIK O HAMPUS I KYRKAN
I KYRKAN
KLAR FÖR BRÖLLOP=)
Nu har de inte blivit att jag har skrivit n¨ågot på ett bra tag... Har varit i Kövra hela helgen=) Sköönt.. Va på bröllop i Lördags =)) Carro o Mogge sa JA till varandra=)) dom va så fina båda två=)) kom en tår där i kyrkan... efter själva bröllopet va de mat o fest i Vigge så åkte dit med Emilia o Anders=)) så snällt att vi fick åka med dom=)) de va jätte god mat hade kunnat äta hur mycket som hälst men så mycket får man ju inte i sig så ja proppade mig så mätt de gick iallafall=) Efter nån timme va de tårta som va helt underbar den med=)! sen kom Eline o Pekka o hämtade Hampus ... Nicke o Anders dom satt o drack massa jag o Emilia surrade på om allt o inget=)) Nicke deckade vid 9=)) haha.. vid 22.00 åkte vi hem Emilia körde oss=)) TACK TACK VÄNNEN=)))!!

Söndag vaknade ja o Nicke vid tio o Hampus vid tio över tio Eline tog han på morgonen han hade vaknade halv sju sen somnade han om straxt innan hon skulle åka till jobbet vilket va skönt så vi fick sova ut=)) åkte upp till Vikners o käkade frukost ringde Eline när jag vaknade o frågade om de fanns någon frukost =)) de gjorde de.. när vi kom dit satt brudparet där=)) dom såg faktist helt Ok ut för att vara dagen efter bröllopet=)) När vi kom hem var vi ute på gården i tre timmar satt o sola o hade de bra.. Hampus va skit nöjd=)) han älskar att vara ute o skulle noig hälst vara de dag som natt tror ja=) Frågade carro igår om hon hade någon bilstol att sälja o jadå de hade hon=) så nu har jag en bra stol till Hampus har inte betalat en Carro är lite seg med en summa o ett konto nummer=))! haha...

Idag vaknade jag tio i nio o hampus vid nio vilket va bra klockan 10 skulle vi vara på BVC HAmpus vägde 13500 o va 80lång=)) oså fick ha spruta o de va inte uppskattat.. men men de gick över fort... efter de gick vi till affären köpte bananer talade med Penny sen va de dax att gå till barnmorskan skulle vara där 11 allt såg bra ut skönt de=)) Den 7Maj får jag ett datum på när bäbisen ska ut de blir snitt denna gång också vilket känns bra ... de va som barnmorskan jag talade med sa att man ska känna glädje inför att ens barn ska komma inte oro... Hon va verkligen suverän att tala med hade veljat ha henne som VAnlig barnmorska=)!

På Torsdag kommer jag till Örebro=)! inte långt kvar..
Upplagd av GöLLaN kl. 03:49 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 16 april 2009

Efterlyser=)

Idag har vi varit på Gläntan de va kul=) hampus va som vanligt jätte intresserad av alla STORA killar som va där=)) tittade o ville vara med dom men han hinner ju inte riktigt med o kan inte göra precis allt dom kan så i mellan åt står han bara o tittar o ser ledsen ut för att han inte kan göra som dom..=(( Men han blir stor han med så han hinner=) men de ser lite sorgset ut när han står där o studerar dom... Anneli o Neo va där idag de va trevligt ha någon där man känner för en gång skull=)))

Gick hem vid halv två gick till affären köpte grädde o mjölk till pannkakorna=) gjorde pannkakor men när jag stog o stekte den sista ringde Nicke o sa att vi skulle äta Pizza för att hans mamma ville ha de=)) så får äta pannkaka i morgon istället=))

Eline kom vid halv sex =)) glad blev jag=))


De är ingen som har en bilstol att sälja som skulle passa Hampus!?
Upplagd av GöLLaN kl. 13:08 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 15 april 2009

Sjuk?

Funderar på om jag ska bli sjuk? känner mig hängig.. hm hoppas de bara är något som inte bryter ut... Har tvättat idag blev precis klar Hampus han sover.. när jag kom upp från tvätt stugan hade hund J+VELN skitit inne o som att inte de vore nog så hade hon satt sig på mattan i vardagsrummet.. OOO blir så förbannat irretrad... så nu är jag SUR... a ska ju snart åka till ÖRebro då slipper ja sånt här..


Nehe undrar om jag kanske ska plocka undan lite? innan lilleman vaknar o ska plocka fram allt igen=)
Upplagd av GöLLaN kl. 05:35 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

FÖrmiddan

Hampus vaknade 07.20 gick upp hämta han bytte blöja gjorde välling la oss i sängen jag hoppades att han skulle somna om men ikke de gjorde han inte så vi läste lite böcker o talade lite i sängen vid nio någonb gång somnade Hampus på min arm ja somnade nog s efter=))) vaknade kvart över tio o upptäckte att jag hade dreglat på Hampus huvud=)) haha... Hampus vaknade straxt efter så vi gick o badade=) sen efter de gick vi till tvätt stugan... Nu springer han runt här o vill inte leka med mig han bara pekar att jag ska gå..=) sööt=)) kanske ska låta han vara lite mer själv?=)


A ne ska riva ur sängkläderna nu så vi får dom tvättade också..=))
Upplagd av GöLLaN kl. 02:36 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 14 april 2009

Sorgen

Idag vaknade Hampus kvart över 7 tog upp han bytte blöja sen gjorde jag välling la han brevid mig i sängen sen låg vi o mös/halv sov till 09.30 de va så mysigt att bara ligga o mysa=)) älskade son.. Gick upp gjorde macka o så vidare för att vi skulle på utflykt med unga mammor=) på vägen till unga mammor träffa ja på Affe =) de va kul har inte sätt han på länge=)!! när jag stod där o talade med Affe kom Mia som också skulle till unga mammor så hängde på henne =)) va ¨på utflykt till ett ställe med hästar vi fikade o talade sen gick vi till Gläntan o där lekte alla barnen sen satt vi o tala massa =))

När vi kom hem skulle jag tvätta men dom som hade tiden innan mig hade inte tagit sina saker inte förns vid fem tog dom sina grejer o jag hade tvätt tid vid tre dom va inte hemma heller så antar att de hade hänt någe kanske!? a spelar ingen roll en gång är ingen gång=))!

Gjorde lasagne för första gången idag de blev faktist lyckat =)) Nicke åt två stora potioner=)) de är ett bra tecken=))


I fredags försvann Sarro=( o har inte kommit tillbaka dom hittade SAga vilket är konstigt att hon va utan SArro.. så ja förmodligen är SArro borta för alltid men om någon ser eller hör något om en tax runt kövra/persåsen så kan ni hojta till!! Han är Saknad ovisheten att inte veta vad som hänt gör saken himla mycket värre....


Nu är Affe här så ska tala lite medans han är här==))

I morgon är en tråkig dag någon som vill hälsa på eller hitta på något?=)))
Upplagd av GöLLaN kl. 10:55 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 13 april 2009

Kövra

Robin o Hampus=)


Robin Diva o Hampus


FAR O SON=))


Amanda hörde av sig till slut igår de slutade med att jag Hampus o Nicke följde med henne o Henke o käkade på max de va mumma=)) Sen åkte vi hit o drack kaffe o surra om allt o inget typ=))

Halv tio i morse kom Nickes mormor o morfar o hämtade oss så åkte vi till Kövra de va så skönt att vara där när de är fin väder o allt=)) Robin kom dit också=)) va en sväng på dollar store handlade lite av varje=)) alltid kul när de är billigt=)) Resten av dagen har vi varit ute på gården i Kövra.. Mys=))

Tio dagar kvar sen kommer ja till Örebro=))
Upplagd av GöLLaN kl. 12:28 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 12 april 2009

Dom har åkt=((

Ja mamma o Emma har åkt=(( känns tomt vill att dom ska komma tillbaka .. Har varit trevligt att ha dom här.. men snart ska jag till dom så kommer ju träffa dom snart igen.=) Va o lämnade dom på tågstationen tåget gick 11.10 men vi va där 10.30 stod är med dom till 11.00 sen traskade jag o Hampus mot stan för att ta bussen hem som gick 11.15... Hoppade av vid affären köpte grejer till lasagne som Nicke älskar tänkte att han skulle få en riktig god kvällsmat... men ja de blir nog inget med de... Men mig spelar de ingen roll.. Tycker inte lasagne är så gott.. de va ju för hans skull jag köpte de... Vägen från Affären fick Hampus gå själv så de tog ju en liten stund..=)) han ska ju plocka med allt o titta o peka=)! men efter en 30min va vi hemma då fick han åka vagn sista biten för att de började regna ... när vi kom hem värmde jag påsk maten som blev kvar från igår till mig o Hampus Nicke sov.. så åt vi lite .. sen dess har vi inte gjort så¨mycke ... Nicke vaknade vid halv två men han gick till S på en gång sen efter en 40min kom han hem köpte pizza käkade med Hampus ja låg o halv slumra i soffan... nu är jag rastlös men problemet är att Anneli är hos sin moster Julia är hos Jonas Pappa o Amanda hon svarar inte ?? hm hmm så vad jag ska hitta på vet e fan...


De verkade som att Carro hade haft kul på sin möhippa igår iallafall=)) de är bra men tyckte att allt lät bra redan från början så va inte spec orolig att den skulle bli tråkig=) Synd att jag inte kunde vara med =( men ville inte lämna mamma nu när hon väl va här... På Lördag säger dom JA till varandra Carro o Mogge=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 07:41 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 11 april 2009

Sista kvällen

FIck Påsk Ägg av Mamma o Emma=) de va en bil o lite godis i=))!!


Idag har jag Emma o Mamma varit på stan efter en timme va jag så trött så jag kommer knappt ihåg att vi va o handlade mat innan vi åkte hem somnade på bussen va helt ur fuktion när vi kom hem så gick o la mig efter att jag hade sovit i en o en halv timme så va de mycket bättre.. de va lite snuskigt att vara så trött att man inte kommer ihåg saker o ting!. A när jag hade vaknat o piggnat till gick Nicke o la sig han är ute ikväll skulle på någon spelning så han ville vara pigg ikväll jag tog Hampus o gick ut gick till affären sen spelade vi boll=)) sen hem o åt jätte god påsk mat som mamma hade gjort.. Känns tråkigt att dom ska åka hem i morgon..=(( Dom hade gärna fått stanna längre=)) Hampus tycker att de är jätte kul att mamma o Emma är här=)) alltid någon av oss som har tid för honom..=))

Min stor kille han bara växer o växer förstår så mycket av de man säger o säger mer mer saker själv också=)) <3 Älskade barn<3
Upplagd av GöLLaN kl. 13:43 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 10 april 2009

Mamma o Emma=))

I Onsdags kom mamma o Emma mötte dom vid sationen trodde inte jag skulle hinna i tid för att bussen gick ju så klart sönder på G till stan.. men han va där två min innan dom kom=))) Sen åkte vi hem gjorde inte så mycke talade o talade Torsdag åkte vi upp på stan så att vi va där till tio va på stan till tre tror ja sen åkte vi till barnens hus mamma köpte en potta till Hampus=) jag frågade om dom lagade vagnar de gjorde dom så nu är min broms fixad 200kr kostade de som hittat=) köpte en boll åt hampus också sen gick vi in på IXO mamma Emma hittade lite av varje där=)) sen åkte vi hem hade skit ont i min fötter när vi kom hem.. men men... sen gjorde vi mat sen dog vi typ=)) igår så va vi ute o gick i två timmar ja mamma o Hampus Emma va bara med en timme typ sen gick hon hem...vi va o tittade på Hampus dagis.. de va jätte fint låg precis i skogs kanten de va rött med vita knutar=)) De enda som va kvar o bygga va lekplatsen o lite av staketet på baksidan... Fräscht med helt nytt dagis.. hoppas peronal o att lokalerna inne är bra också=)) Idag ska vi upp på stan HAmpus ska vara hemma med Nicke blir lite lugnare så behöver inte känna mig stressad att han ska bli arg ... HAn gillar ju inte att vara still...

I morgon åker Mamma o Emma hem=(( tråkigt vill inte.. Men men ska ju till dom den 23 så de är ju inge länge innan vi ses igen..=)!!

Ne nu ska jag vara lite social... =)!
Upplagd av GöLLaN kl. 23:57 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 7 april 2009

Mamma o Emma=)









I morgon kommer mamma o Emma längtar som bara den=))


Idag har jag o hampus varit på unga mammor=) de va trevligt åt påskbord de va smarigt=) Hampus provade sill för första gången o ja de va inget han gillade... förstod nästan de men tänkte att han skulle få prova iallafall=) efter maten gick jag ut o la han i vagnen sen sov han tills de stängde o ett tag hemma också=) trött han=) när han vaknade gjorde vi mat sen kom Nicke hem efter de gick vi ut me lite kartonger sen gick jag o Hampus till affären o de va massa barn på gården som han tyckte va jätte roliga att titta på så ja de tog sin tid att komma till affären=) men jag har ju inte brottom så de gjorde inget=)


Igår kom svärmor o RObin hit Nicke hade köpt nya delar till sin data så han o robin fixade ihop den så nu funkar den=)) Äntligen..=)) Dum som jag va igår så somnade jag o hampus vid halv tre o Nicke somna vid halv fyra sen sov vi till halv sex så Hampus va vaken till typ halv elva igår kväll.. men ja fick ingen sov morgon för de halv 8 vakna han i morse..=) men säkert därför han sov så länge på dan idag...


Idag fyller Johan 25=) Grattis Grattis.. Har ringt men inge svar så får se om dom svarar lite senare kanske=)


Ska se om jag kan skicka lite bilder till Åsa sen om hon kommer in på msn så kanske hon får lite tid över att fixa min blogg någon regnig tråkig dag?=))! Hoppas=)!


Amanda o Henke va här en snabbis förut =)) Nicke han har sovit sen halv sju kanske han mådde inge bra? stackarn.. typiskt om han ska bli sjuk nu när mamma o Emma kommer.. A hoppas de bara är någe tillfälligt...,..
Upplagd av GöLLaN kl. 11:53 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 5 april 2009

Badet


Nicke följde med endå=)) när jag höll på o klä på Hampus så hör jag från sovrummet att Nicke säger att han ska med endå=)) Blev jätte glad=)) va på badet i 2½ timme sen va hampus inge rolig att ha där längre han va jätte trött... så ja vid två va vi ute från badet o Hampus somnade på två röda=)) sötnosen.. Fick bara några bilder ingen bra för de va så varmt där inne så de blev imma på kamran=))

När vi kom hem gjorde vi inte mycke sega i soffan vid kvart i fyra gjorde ja mat när den va klar väckte jag Hampus så åt vi o hampus han åt o åt o åt=)) haha.. hungrig=))

Sen va vi en sväng på affären jag Hampus Nicke o Foffa.. köpte lite godis o påskägg =)

Igår så va de fullt hus här mäst hela kvällen.. va massa folk som kom förbi =) de är alltid trevligt=))

I morgon ska jag till barnmorskan vilket jag inte vill gillar inte henne men pinar mig iallafall så att jag vet att bäbisen mår bra.. Nicke är ledig i morgon=) Skönt att ha han hemma=))

På Tisdag är de Unga Mammor =) har ju inte varit där på två veckor..

På Onsdag kommer Mamma o Emmma=))!!
Upplagd av GöLLaN kl. 12:58 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

God Morgon

Ska snart åka o bada jag o Hampus.. har packat oså men de är lite tidigt att gå till bussen .. nicke skulle följt med men han orka inte.. MORRR.. hade sätt fram imot att åka alla tre..=(( A kommer bli kul endå=))! får se de så..=))

Nu är de bara tre dagar kvar sen kommer mamma o Emma=)!!

Skriver senare=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 01:15 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 3 april 2009

...........

För en timme sen åkte Malin hem mot Örebro igen.. Tråkigt kul att ha sällskap spec när de är någon man inte träffar allt för ofta... Igår så va vi på stan en sväng Hampus han skulle gå själv hela tiden han blir ju bara tuffare o tuffare springer precis vart han vill typ=) Hahaha men men.. när vi kom hem häämtade vi hundarna oså satte vi på Hampus gummistövlar de va så blött ute så gick vi till planen o lekte me hundarna hampus hade himla roligt han ramlade rakt ner i en vatten pöl o vad gör ungen jo han ligger på mage o plaskar o tyckte att de va skit kul=) haha tur att han hade regnstället på sig tur att jag hade extra vantar med mig för dom han hade blev dygnsura=)) efter 40min gick vi hem igen då va hampus helt död så han fick sova en stund nicke kom vid fem jag o Malin bestämde oss för att gå på bio så vi åkte o titta på män som hatar kvinnor DEN VA SKIT BRA DEN =)) den va två o halv timme lång=) Näär vi kom hem gjorde vi varma mackor o ja la Hampus Nicke drog till Jonas vid halv tolv gick ja o Malin o la oss...

Idag vet e tusan vad jag ska göra någon me någon ide?!=)
Upplagd av GöLLaN kl. 02:21 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 2 april 2009

Kövra/Malin

I Måndags åkte jag o Hampus till Kövra Resan dit gick bra Eline mötte upp oss i Myrviken så åkte vi till Kövra han inte mer en komma dit så kom Emilia o Erik o hämtade mig o Hampus så åkte vi till Carro.. Hon hade bara Kelly hemma vi fikade o åt o så fikade vi igen=)) De va jätte trevligt o massa talande blev de.. Saknar att bara kunna ta en fika med dom när som hälst.. Va hemma vid halv sex igen tror ja hon va umgicks med Eline tills de va dax att sova ... På Tisdagen gjorde vi inte så mycket va ute en sväng jag Hampus Eline Sarro o Saga=)) De är som lite roligare nu när Hampus går både bra o med glädje fast han har mycket kläder o stövlar=) Igår vaknade Hampus sex jag va ganska pigg men tyckte de va tidigt endå men men gick upp gjorde välling o låg o mös en stund.. SÅg att Håkans bil stog kvar på gården men vågade inte väcka han visste ju inte om han va ledig eller om han hade försovit sig men vi fem över sju kom Niklas upp så jag frågade honom om HÅkan va ledig han ba oj har han inte åkte en? Så jag sprang upp o in på Håkans rum o sa att han hade försovit sig han ba vad är klockan tio över sju sa jag då blev de en väldans fart på han=)) tog bara fem s tror ja så va han iväg=)) haha... Vid nio gick jag o Hampus o la oss igen sov till kvart i elva men de känndes som att vi bara hade sovit i tio min är i en sån trött period igen tror ja... sen va Eline mäst med Hampus vid halv ett åkte vi till Myrviken för att ta bussen till stan träffade Mikaela hon gick av bussen som jag o Hampus skulle på hon hade fått en jätte mage tror hennes va större en min iallafall=)) vi är ju beräknade samma dag=))

Kom hem vid tre diskade åt dammsög sen kom Nicke men han hade massa att göra så såg inte han så läng sen kom MAlin=)))!!! Så kul att se henne trodde jag skulle börjar gråta när jag såg henne=)) Hundarna blev hur glada som hälst=)) Vi käkade lite sen gick ja o Malin ut med hundarna Hampus gick o la sig.. Robin va här o hjälpte Nicke med datan så nu vet dom va som är fel med den de ä ju bra=)! Efter promenaden satt vi bara o surra massa jag o Malin halv tolv gick vi o la oss=)!

I morse försov sig Nicke lite men de gjorde inget han skulle endå vara här i torvalla o jobba så han blev inte sen iallafall.. ja va helt död tyckte att Hampus kunde sovit ett tag till men de tyckte inte han men nu sover han Malin duschar vi ska åka o ta Max om ett tag med Nicke=)! får se vad vi ska hitta på sen=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 01:01 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0