Ångest

är sjuk därför jag är så trött funderade över de för jag brukar kunna ta fyra fem nätter innan ja känner mig så här... men ja sjukt trött och förkyld=(( Nicke kommer hem om två timmar typ... vill att dom två timmarna ska gå fort.. vill bara sova.. men har en arg hampus som inte vill sova förstår han vi gör ju alltid något så han har väl ingen ro i kroppen dock måste han sova annars blir han inte rolig att ha med att göra sen... Ångest..=(( vill ju göra något med mina älskade spec nu när jag snart åker... =/ Nicke va snäll och hade tagit ledigt i morgon bitti så han kunde lämna Hampus på dagis innan han åker till jobbet.. så snällt<3    


nehe undrar om man ska lägga sig ner o dra filten över huvudet o hoppas på att Hampus snart somnar så ja också kan sova.. men med min tur vaknar väll Maya lagom när Hampus somnar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0